متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت

قسمتی از متن پایان نامه :

تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی[1]

متخصصان و نظریه پردازان هرکدام الگوی مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهند که می توان آن ها را در چهارگروه کلی با عناوین استراتژی، فناوری، فرایند و سیستم اطلاعاتی طبقه بندی نمود (تامپسون[2]، 2004، 24).

بعضی از الگوهای مدیریت ارتباط با مشتریان از دیدگاه نظریه پردازان مختلف به تبیین زیر می باشد :

مدیریت ارتباط با مشتری بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی وراضی نگهداشتن مشتریان و تبدیلشان به مشتری همیشگی می باشد. همچنین در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با شرکت و به مقصود به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، شرکت را یاری می نماید (توربان و مکلین[3]، 2002).

مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزارها و سیستم ها می باشد که به مؤسسات و شرکت ها در مدیریت مؤثر و سازمان یافته ارتباط با مشتری کمک می کند (برنت[4]،2001،30 ). مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی با مشتریان سودآور سازمان از طریق بهره گیری مناسب از فناوری های اطلاعات و ارتباطات.

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فرایند، متشکل از نظارت بر مشتری (مثل جمع آوری داده های مناسب آنها)، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتاً ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعامل با آنان می باشد (همپ و اساتمن[5]، 2002 ،52).

  1. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی می باشد که فناوری فرایندها و تمام فعالیت های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد( فینبرگ و رومانو[6]، 2004، 99).

از الگوهای فوق می توان نتیجه گرفت  مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی کسب و کاری می باشد جهت بهینه سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری که براساس ساماندهی ارائه خدمات بر اساس نیازهای مشتری، بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری محوری و پیاده سازی فرایند های مشتری محوری طراحی می گردد.

فناوری سی آر ام به سرعت در حال پیشرفت می باشد و امکانات وسیعی را برای بهبود روابط با مشتری در اختیار کاربران شرکت قرار می دهد. دو عامل باعث پیشرفت فناوری سی آر ام می گردد که عبارتند از:

  • نیاز به کیفیت بالاتر در سی آر ام، جهت برآورده کردن نیاز مشتریان به دسترسی به منابع شرکت و کسب اطلاعات.
  • نیاز به بهره وری بالا در سی آر ام و خودکار کردن کارهایی که قبلاً به صورت دستی انجام می گردید( استون[7]، 2000).

سیستم های سی آر ام را می توان از نظر عملکردی یا نوع اعمالی که انجام می دهند به سه الگو تقسیم نمود؛ سی آر ام عملیاتی[8]، سی آر ام تحلیلی[9] و سی آر ام تجمعی[10]( تراپر[11]،2000، 74).

 

[1] – Functional.

[2] – Thompson

[3] – Turban & Mclean

[4] – Burnett

[5] – Hamp & Swatman

[6] – Feinberg & Romano

[7] – Stone

[8] – Operational

[9] – Collaborative

[10] – Trepper

[11] – Trepper

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

1 4 2 ) اهداف فرعی

1-  مطالعه ارتباط بین فرهنگ سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان

2- مطالعه ارتباط بین تسهیلات رهبری و تعهد عاطفی کارکنان

3- مطالعه ارتباط بین فرآیندهای سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان

  • مطالعه ارتباط بین تکنولوژی و تعهد عاطفی کارکنان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت  با فرمت ورد